Deryaa00 Dün devlet hastanesi gittim 12+3 haftalik Hamileyim cinsiyeti oluşmaz bu haftada 16 18. Haftada söyleyebilirim dedi ama cumartesi özele gidicem doktor ben sana söylerim dedi devlet hastanesi neden bu kadar geç söylüyor
Eda06 Deryaa00 çünkü haftası küçük olduğu için yanılma payı oluyor. Banada ilk 11 de devlet kız dedi 16da özelde erkek olduğunu öğrendim. Bence haftanı bekle acele etme
68selda06 Deryaa00 devlet söylemiyor canım özel de 10 haftalikken söylediler cinsiyetini bildiğim halde devlet de soruyorum görünmüyor diyo 32 haftaligim
Kubrabsyg45 Deryaa00 10 haftada kız dedi özel. Bian kıza hazırladım kendimi. 15 haftada devlet erkek dedi. O yüzden netleşince söylemeleri daha doğru
Sila66 Deryaa00 özel de öyle hemen soylemıyor çoğu yerler 😂 sen bılırsın ama benim doktorum tahmınde bıle bulunmadı yanılma olmasın dıye 16 da çağırdı 😂🥹🥹
68selda06 Deryaa00 evet erkek olunca daha çabuk belli ediyo erkeğe kesin diyorlar 10 12 haftalikken ama kiz birazdaha bekletiyor kız kardeşim ve gorumcem 11 haftalikken öğrendiler instegram da paylasiyo hesabı var doktorun Drmehmetboz diye aksaray inova da görev yapiyo
EsraDabakzkal Oğlumda 12. Haftada özelde direk pipiyi gösterdi. Bu sefer devlette de 13 te erkeğe benziyor ama emin olamıyorum erken dedi. Hayırlısı bakalım 😄
Deryaa00 EsraDabakzkal bende erkek hissediyorum off çok merak ediyorum hamileliğiniz nasil geçti erkek bebek ya ondan soruyorum 😅
EsraDabakzkal Deryaa00 oğlumda hamileliğim çok rahattı ne bir bulantı kusma hiç bi sorun yaşamadım full Plates yaptım normal doğurdum. Bu sefer müthiş bi iştahsızlık tiksinme arada bi kusma oluyor. Bende kızdır diye düşünüyordum taki bugün Dr pipiye benziyor diyene kadar 🫣
Nazli-61 Deryaa00 valla bende devlete gidiyorum 18. Haftada söyledi oda net konuşmadı cinsiyeti kız gibi dedi ben hislerime güveniyordum zaten kız olduğunu biliyordum o sayede gittim alışveriş falan yapmıştım ama dediğim gibi net söylemedi bile net olarak Detaylı ultrasonda öğrenmiştim kız olduğunu