Mineserra benim de öyle çıkıyor doktora gittiğimde normalde benim 10 11 lerde oluyordu. Hamilrliğin son aylarında 13 8 çıkmaya başladı ama doktor bir şey demedi yüksek falan. Bi sıkıntım da yok öok şükür. 14 olursa o zmn yüksek oluyor diye biliyorum. Doktorunuza yine de danışın tabi.