Kızlar merhaba, bebek odası için montessori yatak şifonyer ve dolap takımı aldım. Beşik kendi odamda duracak inşallah. Odayı nasıl süsleyebilirim dekor olarak fikirleriniz neler? Mobilyam beyaz ağırlıklı. Şifonyerin üstüne raf falan yapıyolar ya da çıta yaptırıp içine isimli çerçeve vs mi koysam. Duvar stickerları da çok güzel kararsız kaldım. İnstagram ya da trendyoldan önerdiğiniz dekorasyon sayfaları var mı fikir verirseniz sevinirim 🌸