Bende gebeyken öğrendim 5,80di 1 ay 0,25 mg hap kullandım canım düşmedi , sonra 0,50 mg çıkardılar şuan 3,40 a düşmüş durumda.. evet aslında gebe kalmadan önce düşmüş olsa fena olmaz ama kalırsanda ilaç kullanırsın bana sanki tsh değeri 20 olanlar riskliymiş gibi geliyor.. bizimkiler düşük bebeğin ciddi zarar görmesi için