Rwerdst KayraVeAnnesi_06 evet yıkarken de zor gözüktü gözüme. Teyzemler falan kuzenlerimi küçükken filede yıkadığında daha basit gözüküyordu🫤 açıkçası temizde olmuyor gibi geldi bana. O suyla kuruyor sonuçta neler üretir Allah bilir o köpükler🫤 file en azından yıkanıyor 🫤 o kadar karışık ki 🫤
Rwerdst Sila66 çok karışık. Bir sürü eşya üretmişler 😂😂😂 beynim dönüyor bakarken 😂😂😂😂 Sizin mesjaları şimdi gördüm 😂😂😂 üstte bir kaç kişi daha fileyle ilgili yazmış. Hiç hijyenik gelmedi şuan gözüme.
Rwerdst Babyykmz o oturma aparatını da düşünüyorum ama ona daha çok var 😂 Muslukta çok kolay yıkanıyor aslında. Arkadaşımın bebeği bezi taşırdığında orda iki dakika yıkıyor yıkarken saçını başını da yıkıyor bazen. Hatta bana kabinde yıkamak daha kolay gözüküyor o şekilde yıkamaktansa😂 deneyimlemeden bilemiyorum nasıl olcak 🫤
Babyykmz Rwerdst bende iste deneyimlemek istiyorm belki ben beceremem diye tereddutteym bir bebegm dogsn hemsire arkadasm ogretsn eger beceremezsem mecbr kuvet alacagm 😃 o zamanda katlanabilir ve fileli olmasi mantikli geliyor bana cunku yerden tasarruf olmasi onemli benm icn
Rwerdst Sila66 ya evet şimdi üstleri okuyorum 😂 file en iyisi şuan öyle düşünüyorum hiç gerek yok öyle antik kuntik eşyalara 😂😂
Rwerdst piiremsesinannesiii bizim burda 2 tane a101in depo şubesi var. Eskiden gelen tüm ürünler var 🫤 onlarda vardır herhalde. Şoka geldiyse a101 e de gelmiştir.
FatmaAselinAnnesi_60 Rwerdst katlanabilir küvet almıştım Trendyol dan 270 tl ye indirim çok sağlam üzerine iyice bastırınca öyle zor kapanıyor
FatmaAselinAnnesi_60 Rwerdst evet set olarak sadece filesi yoktu onu da 35 tl ye aldım Kasım ayın da indirim vardı