Kubranurrr canim 15+3'üm. Bundan 1 bucuk hafta once banada ayni olmuştu. Mutfakta Elim ayagım boşaldı,olduğum yere kalakaldım. Üstelik eşimde yoktu evde. N'apicagimi sasirdim. Yerde uyuya kalmisim. Uyandigimda bedenim silkelenmis gibiydi.
Ertesi gun doktora gitmistik anlattim. Bebegimide kontrol etti sağlikliydi sukur.
Evham yapmamam gerektigini rahim buyudukce vucutta boyle reaksiyon gosterebilecegini , kanamam ve karin agrim olmadigi surece korkmamam gerektgini soyledi.
Ayakta cok kalmamam gerektigi konusundada uyardi.
Sen gibi bende cok korkmustum.