Elzsy2023 obiranneeeeeeeee beta hcg düşüyorsa kimyasal gebeliktir. Yani kanda hamile çıkıyorsunuz ama değilsiniz. Benim ilk hamileliğim kimyasal gebelikti.
myangelson obiranneeeeeeeee değer belli bir değere yükselir sonra düşmeye başlar kese falan oluşmaz hatta çoğu kişi bunu farketmiyor adetim gecikti geç adet oldum sanıp kimyasal gebelik geçiren oluyormuş. Değer sifirlaninca kanama oluyor diye biliyorum
myangelson Elzsy2023 anladım canım ben hiç kimyasal yaşamadım ya da yaşadım ama yukarıda yazdığım gibi adet sandım çünkü pcosluyum 2-3 ayda bir adet olurdum 🤷🏻♀️😄