Eylul_lll
E devlet kendini her ayin 25 inde yeniler ancak 32 haftada rapor alıp hala dogum yapmadiysaniz dogum yaptiktan sonra ki ayin 25inden sonra gorebilirsiniz.Ikinci kez olan raporuda dogumdan sonra hemen veriyorlar onuda rapor bitis tarihinde gorebilirsiniz yine ayin 25inden sonra