Cansuuzuz Selamünaleyküm arkadaşlar 3 aylik hamileyim size bi sorum olacak bacak uyuşması ayak uyusması bel uyuşması yaşadinzmi cevaplarınız icin tessekür ederimm
Kubracigimm Cansuuzuz benimde ellerim ve kollarım çok uyuşuyor. Hamilelik öncesinde de oluyordu ama bu kadar yoğun değildi. 25.haftalık olduk sadece yatarken değil gün içerisinde bile uyuşuyor. Hamilelikte oluyormuş ama günlük happymom yazılarında da okumuştum.
Tiiffany Cansuuzuz Gebelikte uyusma olabiliyor.karpel tünel sendromu deniyor eger cok şiddetli ise dr muane olun. Elinize takmanız için bi alet veriliyor geçici yani bu durum Diğer türlü benim elimde olmadı ama bacagımda oluyor. Oda hamur tüketinxe ve kg aldıkça oluyor
Cansuuzuz Tiiffany çok şiddetli degil yan yatarken bacagimin kalcamin orasi uyusuyor bide özellikle sol bacagimda cok oluyo
_yfs_ Benimde çok fazla uyuşmaya başladı el ve ayaklarım 27. Haftadayız hamileliktendir diyip geçiştiriyorum 😀 kol ve bacaklarınızda ağrı var mı omuzlarımla yük taşımışım gibi 🙄