Bahardinc benimde yok denecek kadar azdı, 32.haftadayız biraz daha iyi durumda suan. Bebek emdikçe daha çok çıkıyormus ve öenmli olan meme ucunu değil kahverengi kısmı kavrayıp emmesiymiş. Öyle duydum. Hastane çantana silikon uç alıp koy istersen yinede