Mduygue Arkadaşlar plesenta anterior yani önde plesentan dedi doktor bu durumu yaşayanlar var mı napmak gerekiyor çok endişenlendim
Ezgiaa Mduygue Birşey yapmak gerekmiyor benim de öyleydi kmtü bir durum değil. Sadece hareketlerini geç hissetmiştim bebişin
merican Ezgiaa Bana da Dr um plesanta önde demişti Ama anormal bi durum gibi söylemedi Ve ben de hareketleri çok az hissediyorum Acaba hamileliğin sonuna kadar böyle mi devam eder? Yoksa değişebilir mi bi bilginiz var mı?
Ezgiaa Mduygue evet az hissedersiniz cunku plasenta bebekle sizin aranızda adeta hava yastıgı gibi durup hareketleri emiyor. Bunun dışında herhangi bir etkisi yok. Haftalar ilerledikçe düzeliyor bu arada 😉
Balkiz Doktorunuz önemli olmadığını söylemiştie muhtemelen ama yine de söyleyelim. Plasentanın önce olmasıyla aşağıda olması birbirinden farklı şeyler. Plasente rahim ağzında yan aşağıdays evet riskli durumlar olabilir ama önde ise hiçbr problem olmAz sadece bebeği daha az hissedersiniz
Ezgiaa merican Anormal değil ki zaten 🤷🏻♀️ Sadece hareket hissetmeyi azaltıyor/geciktiriyor başka da bir etkisi yok. İlerleyen zamanlarda hareketleri de herkes gibi hissediyorsunuz. Ben 37 haftayı bitirdim 30dan beri gayet net hissediyorum her hareketini