Hanımlar merhaba. Düşük sonrası genetik test yaptırdık olumsuz bi sonuç çıkmadı. Eşimde sperm DNA hasarına bakıldı %53 çıktı. Düşük sebebim bebekte kalp atım sayısının az olmasıydı 😔 pıhtılaşma testi verdim büyük bir pıhtılaşma sorunu çıkmadı ama kan sulandırıcı kullanıcam bir sonraki denememizde. Benim merak ettiğim sperm DNA hasarı yaşayan oldu mu ve nasıl düzelttiniz neler yaptınız??