Tiiffany Syma_07 tahminen 0-6 ay arası giyer Ama bu dönemlerde fazla giyemiyorlar bu sekilde. Sürekli ayaklarını birbirlerne sürttüğü için cok cabuk cıkabiliyor ayagından
Syma_07 Tiiffany ben zaten 3 4 ayllikken mevlutte giydirmek istiyorum 1 kere 3 4 ayllikken giyer demi
Tiiffany Syma_07 Tabi giyebilir dısarı cıktıgınızda da giyebilir. Yalnız dikkat edin 😀 biz yoldan cok ayakkabızımı topladık sürekli sürttüğü için. 😂
Syma_07 Tiiffany yaa zaten çok minicik ayakkabı gelmez fazla ayagina bence kucukmu bilemedim değiştirsem mi diye
Rwerdst Syma_07 kullanışlı mı peki? Ayakkabı rahat mı sizce? Bir de özel değilse ne kadara yaptırdınız?
Syma_07 Rwerdst kullanmadım canım henüz doğmadı zaten bebekler çok çabuk buyuyo ne kadar giyebilirki ama büyüğünü alabilirsin kargo dahil 190 TL