Tmtugbaa omeragah Canım ben 6500 e yaptırmıştım ocakta zamsız haliydi ve şehirden şehire değişebilir fiyatlar ben samsundayım
Gamzeli_bebek omeragah simdi gordum k bakmayin ben Nice diyr firmada yapfirdim 8 bin tl idi ocak ayinda
Tmtugbaa omeragah ben taramaları yaptırmadım onlar sadece ihtimal verdikleri için doğru sonuç vermiyorlar direkt nipt testi yaptırdım garanti olsun aklımda kalmasın diye
Tmtugbaa omeragah biraz maliyetli ama çok pimpirikliyim ce özel takipliyim zaten herşeye çok para ödeniyor kontroller tahliller vs biraz sıkıştım bende maddi olarak ama aklımda o şüpheyle 9 ayı geçiremezdim net olsun dedim
Busratokgz benimde ikili temiz çıktı baska hastanede uclu yaotilar riskli cikti banada divn sendrom olabilir dedi bende cok endiseliyim.detayliyi bekliyorum
omeragah Busratokgz üçlü testtin ihtimali çok düşük benim doktorum 4 lü yaptı temiz çıktı 3 lü ye pek itimat etmiyor
Busratokgz @omeragah bir görsen ama doktor öylemi diyor sanki bebeği hemen aldıracak bana o kadar insanın yüzüne pat diye soýlüyolar ki yani hiç bu insanı düşünen yok
omeragah Busratokgz bugün doktordan geldim 2 li 4 lü testleri temiz ama kafasında kist var halen geçmemiş bu düşünceyle nasıl moralimi toplayıp doğumu bekleyeceğim çok kötüyüm bana dua edin
Busratokgz @omeragah hic morelini bozma bolca dua edelim birbirimize. tanıdığın birinin çocuğuna da su toplamış kist vs seyler soylemisler ama cocuk sapasaglam doğmuş ufacık bir et beni ymişti.Allah sağlıklıca kucağımıza almayi nasip etsin
DeustchBurcu omeragah abimin çocuğu için de %80küsür down sendreomlu denildi, Allah korkusundan aldırmadılar, yeğenim 4 yaşında şu anda ve erik gibi maşallah hiçbişeyi yok🌸