Sakaryali54
Gunduz hic biseyim yok aksam ezanindan sonra bana bi haller oluyo bi belden gelen agri sonra kasikta sanci allahtan uzun surmuyo sonra bebek cosuyo tekmeler havada ucuyo.sonra karnm sertlesiyo bi toplanma falan karnm yirtilck gbi.Doktora gidiyom yalanci agri yapck bsey yok diyo .kafayo yicem valla.yalanci agri falan ama baya baya canima okuyo nefes alamiuorm zaten panik atak basladi.korkuyorm ya valla su gelicek birden kanama olck falan dye 34 haftaligz daha.haftalr ilerledkce daha cok articak bnlar nasl dayaniuosnz bayanlar 😥