segah06 Kızlar metsil damla kullananız var mı? Bu kadar erken kullandınız mı hiç? Bide düzenli mi kullanacağım bu damlayı?
littlemiracle_ segah06 ben değil ama teyzem kullanırdı bebeklerine ordan hatırlıyorum bana da bebeğimin yenidoğan zamanların da kullanmamı söyledi ama eczacı en iyisi sab simplex diyince onu almıştım
Aspenya44 segah06 benim bebgim çok gazliydi bende baya kullandım 1 hafta sonra başka damlaya geçtik hatta o kadar gazliydi
segah06 littlemiracle_ peki gaz damlasını günde 3 kez mi kullandınız yoksa sancısı olduğunda mı kullandınız sadece?