İlk üç ayda çok bulantım olmuştu, sonra şükür ki geçmişti. 32+2 olduk bu gün, dünden beri çok midem bulanıyor ,ay dedim başa döndük 🤦🏻♀️ Google amcaya yazdım sordum, Kaan Kocatepe nin videosunu izledim, sebebi reflüymüş, evet mide yanmam var, çaresi de ilaçmış 🤦🏻♀️zaten gaviscon renee elimde geziyorum. İlaçta nereye kadar🤷🏻♀️ tamam dişimi sıkayım dayanayım diyorumda bu bulantı benim iştahımı acayip kesiyor hiç bişey yiyemiyorum, son dönemde çocuk kilo almazsa diye korkuyorum 😕var mı benim gibi bu haftalarında bulantı yaşayan 😭😭