Zaten travel bakmıyorum ben hiç. Çok büyük çok hantal. Kabin boy bebek arabası puseti bir aparatla takılıyor baktıklarımda ama bu baktığıma hiç puset de konulmuyor direkt kabin boy minicik ve çok hafif bir araba. İlk 5-6 ay ben pusetsiz idare edebilir miyim onu soruyorum aslında. Çok ihtiyaç mı puset?