Mjgn @Deletedmom434 Merhaba ben 32+4 günlük gebeyim ve 10 günden beri erken doğum riskim var.Ciğer geliştirici vuruldum ve ilaçta kullanıyorum .Dün kontrole gittiğimde risk devam ediyor çocuk iyce aşağıya inmiş dedi.Bugun idrara çıktığımda idrarım bitmesine rağmen bebek üç kez tekme attı her tekmesinde idrar gibi bişey tekrar az az geldi sizce gelen nedir?
caglademir Mjgn sakin ol canim, bol bol yat dinlen cok ayaklanma, zaten 2.5-3 hafta daha dayansa tamamdir, haftan baya ilerlemis cok sukur