ElifTzl ben Züberi bile yemeye cesaret edemiyorum ya gerisini sen düşün benim de gebelik şekerim çıktı kahvaltı da zeytinyağlı yumurta yedim peynir zeytin domates kaşar peynir, peynir yediğim halde 149 çıktı neyi yiyerek hatta yaptım bilmiyorum iki haftalık diyet verdi doktorum elimi yüzüme bulaştırdım ya bebeğe bir zararı olacak diye çok korkuyorum hamilelikte tokluk şeker kaç olursa tehlikeli Allah aşkına ya 😢