Sag kaburgamda felaket bır agrı var 36 haftalık oldum ama bı kac haftadır var agrım oturunca agrıyır yatınca agrıyor duramıyorum doktora defalarca söylememe ragmen hıc bırsey demedı hamılelıkte oluyormus bel agrısı sırt agrısı anladım da kaburga agrısını bılmıyorum hamılelıkle alaksının olduğunu acıle gidicem geçmezse yasan varsa bu sekılde lütfen yardımcı olun dayanamıyorum