Cimbom24 benim 31+6ydı doktorum verdi, 32yi bitirmene gerke kalmıyor. Doktordan doktora değiştor mu onu bilmiyorum. Pazartesi aldım dün iş yerime teslim ettim. Ve aklında olsun iş yeri ay ay bildirdiğinde parayı aylık alıyorsun o şekilde konuş. Birde doğum olduğunda tekrar rapor alıp onu veriyormuşsun analık izni o zaman başlıyormuş bunu yeni öğrendim bende