Merhaba hanımlar
8+2 yım uzun süredir lekenlenmem falan olmuyordu ama sabah uyandigimda lekenlenmem olmuştu progestan kullanıyorum kasik ve bel ağrım çok fazla bu durumu yaşayan var mı çok tedirginim ilk hamileliğim bundan 3 ay öncesi düşük yapmıştım korkuyorum napmaliyim.