Hajdkslsksnd tatlım birincisi crinone tutunmayı falan sağlayan bir jel değil. Ben tüp bebekle gebe kaldım ve 3 ay kullandım. Tabi bide bu işin gebelik öncesi de vardı. Baya kullandım yani. Crinone rahim tabakasını kalınlaştıran bir jeldir. Yani incelmiş rahimde düşük riski daha fazladır ve kalınlaştırıyorlar ki düşük olmasın diye. Tabi
deletedmom734 arkadaşın da dediği gibi feriştah jeli de kullansan düşeceği varsa düşer 🤕 o nedenle Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah sana da yardımcı olsun inşallah evladın sana tutunur ve bırakmaz annesi olumlu düşün olumlu olsun ❤️😊😘🙏🏻