Kızlar dün akşam hamile olduğumu öğrendim,ben çok belirti araştırdığım için kendi belirtilerimi de yazmak istedim.
-Öncelikle yumurtlama dönemini ovulasyonla değerlendirdik, yumurtlama ve çatlama gününü.
-yumurtlamadan 2 gün sonra peçeteye bi pembelik geldi ama çok çok az. Yumurtlama sebebiyle sandım bilemiyorum.
-ilişkiden 8 gün kadar sonra kaşıklarımda gıdıklanma veya kaşıntı gibi durumlar hissettim. Ama bildiğiniz gıdıklanıyor gibiydi. Ara ara da batma hissi oldu.
-ilişkiden 10 gün kadar sonra da toplamda 1 gün süren ishal yaşadım