Gzm__ Acil durum olunca özele gittim orda şeker yüklemesi yapıldı Dr normal dedi. Devletteki doktor saatlere ve açlık sınırına baktı normal değil dedi hiç anlamadım anlayan varsa lütfen baksın tekrar yaptırmak istemiyorum