Aysegulkavas2020 Enfeksiyonum var idrardan sonra kaşıntı, yanma acı hissi oluyor yaşayanlar oldu mu yardımcı olur musunuz?
Yazmelegi_ Aysegulkavas2020 enfeksiyon fazla olunca doktorun antibiyotik veriyor ve birde bol su tüketmek gerekiyor doğal yöntemlerle ne yapılır bilmiyorum
Aysegulkavas2020 Bol su tüketmemi ve sabunla yıkatabilirsin dedi Çevremdeki arkadaşlarım üşütmemi söyledi ayağımı sıcak tutmamı yani birde yine bol su içmem günlük minimum 2 litre