Kızlar bir kızım var şuanda 12 haftalık hamileyim ama doktor konturolünde 13 haftalık çıktık bir oğlum olucak Allah nasip ederse eşime henüz söylemedim sizce nasıl söylemeyim fikirleriniz benim için önemli inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza almak nasip etsin 🥰🥰