Arkadaşlar merhaba 19 haftalık hamileyim, 22 yaşındayım, aktif bir iş hayatım var. Bundan önce de spor yapıyordum. Bebeğimin bazı günler hareketini hissedebiliyorum. Son zamanlarda dokununca tepki vermeye başlamıştı ki son iki gündür pek hissetmiyorum. Varla yok arası bazı hisler oluyor ama tam olarak ne olduğunu anlayamıyorum. Tecrübe sahibi olanlarınızdan öneri bekliyorum. İş hayatım deprem sebebiyle çok yorucu hale geldi. Yorgunluğum etkilemiş olabilir mi?