HilalEyce Annecim58 Kerime Hanıma gittim yatıp kalkmam bir oluyordu. İlk üç ay gittim. Sigortalı hastalara bakmadığı için bıraktımm Sultan hanım en az on dakika bakıyordu. Bebeğimin her şeyini gösteriyordu Savaş bey e kuzenim gidiyor çok memnun
Maviboncuk52 Annecim58 sultan hanıma gittim memnun kalmadım ertesi gün kerime hanıma gittim kerime hanımı tavsiye ederim
Motherandbaby_ Sultan hanıma gittim ama pek memnun kalmadım ben savaş beyi de deneyimlenedim ama kerime hanım gerçekten çok iyi
Annecim58 Motherandbaby_ Hiç birine gitmedim işin aslı canım hani soyle bebeğin herseyine bakan bilgi veren bı doktor istiyorum
Pemberuya Annecim58 yani bence detaylı evet iyi ama benim hamileliğim sıkıntılı olduğu için üniversiteye çağlar beye geçtim kerime de çok iyi ikisinden de çevremde memnun kalan çok kuzum kerime bide doğumu temiz yaptırıyor
Motherandbaby_ Annecim58 Detaylı olarak anlatıyor ben hamilekikte ilk yarın gideceğim ama çocuk öncesinde de çok memnundum
Annecim58 Pemberuya Üniversite ye hiç randevu bulamıyorum çağlar beye de Dilay hanıma da Savaş bey ve sultan hanımı çok duymuştum çok iyiler diye
Motherandbaby_ Annecim58 7 haftalığım yarın gideceğim kontrole ilk sultan hanıma gittim kerime hanımda yer bulamamıştım 3 haftalıktı kese yoktu inşallah yarın sorunsuz bir şekilde bebeğimi görürüm sen kaç haftalıksın canım
Motherandbaby_ Tugceeeeeee1 Evet gittim canım 6+5 günlük olduğunu kalp atışının olmadığını kürtaj olmam gerektiğini söyledi doktorum ama yine de bir iki hafta beklemek istiyorum
mom2baby Motherandbaby_ ben savaş beye gidiyorum çok memnunum.herseyi detaylı bir şekilde anlatıyor ve gösteriyor ilgilenmesi fln gayet iyi. ultrasonda hemen öyle bakayım kalk yapmıyor her şeyi en ince ayrıntısına kadar gösteriyor ben çok memnunum
Annecim58 Motherandbaby_ bencede canım bekle haftan da çok erken 8-9.haftada duyan var kalp atışını ben 8.ve 7.haftada duymuştum moralini bozma