Mhtpkts Kızçeler devlet hastanesine gidiyorum 28 haftalık gebeyim iki hafta da bir çağırdı daha erken değil mi çağırmak için 🤔
AzraFarah Mhtpkts özelde de aynı ben 28de gittim 29 kontrole. Ve bundan sonra iki hafta da bir gel gorcem dedi
Mhtpkts @AzraFarah bşrden panik oldum doğrusu 30 haftalardan sonra çağırır diye düşündüm bir şey de demedi acaba problem mi var dedim normal demekki içim rahatladı doğrusu 🌺☺️
Mhtpkts @68selda06 ya ben şey diye düşündüm 32 haftalardan sonra olur diye öyle değilmiş meğerse nst içim de çoğu insan 33 den sonra diyor ama bakalım hayırlısı🌺🤲