Merhaba 17 haftalık gebeyim 2. gebeliğim ve bebeğimi hissetmeye başladım ama kasıklarımda hissediyorum sezeryan çizgimin bile altında. İlk gebeliğimde nasıldı hatırlamıyorum. Bir de birkaç gün önce uygulamada bebeğim yazısında bebeğin göbeğimin tam altında olduğu yazıyordu kafam karıştı 🙃