aysenur449 iki dogum.yaptim.bana lavman falan yapmadılar çok şükür ama ben iyce sancim sıklasinca gittim 1 saat içinde doguruyordum öyle bi durumla da karşılaşmadım bide zaten sanci çekerken yemek içmek aklına bil gelmiyor 1 2 saat sanci cekmiyorsun çünkü en az 5 saat aralıklı sanci çekiyorsun ama yapan varmış ebeler alışmış o durumlara