ufbus010315 canımın içi bende 35 haftada doğum yaptım aynı şeyi yaşadım. Çok kötü bir durum. Yan odalarda bebek ağlama seslerini duydukça harap ettim kendimi. Sonra eve geldim arayan kimsenin telefonunu açmadım. Zaten moralim bozuktu. Sende öyle yap. Ailene rica et arayana anlatsınlar durumu kimseyle konuşma. Ben konuştukça daha da kötü oluyordum çünkü. Sonra sürüme odaklandım ağlamayı bıraktım. Hep dedim ki bebeğim geldiğind eiyileşmiş toparlanmış olucam, annesine fırsat verdi dedim kendime. Hep telkin verdim, iyileşmem toparlanma için fırsat diye Sık sık sağım yap, tahin, ceviz, kuru incir, hurma ve anne çayı tüket bol bol. Sütün gelsin senin sütün bebeğine şifa olacak Allah’ın izniyle. Benim kızımı da entübe etmişlerdi. Haftada 1 gün 5dk gördüm. Şükürler olsun şimdi yanımda ama en önemlisi senin psikolojin. Sen ne kadar güçlü olursan o kadar güzel sütün gelir.
Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah. Allah kavuştursun 🤲💕