Anonim01 bence ihtiyaç. Kızım bir aylık oldu kontrolünde doktorlar ısrarla söyledi oda termometresi alın sıcaklık 24-25i geçmesin nem 55 civarında olsun diye. Hatta oda nemlendirici de aldırdılar burnunun kurumaması tıkanmaması için çok önemliymiş. Odanın sıcaklığını nemini sürekli sabit ve kontrol katında tutabiliyoruz, çok ısınınca hemen kombiyi kısıyoruz falan gibi, nem düşünce oda nemlendiriciyi çalıştırıyoruz mesela.