Fik uzun yıllar kansızlik ve demir eksikliği sorunu yaşayan biri olarak sunu söyleyebilirim. Öncelikle et yiyebiliyorsaniz et ile birlikte salgam, limon tüketebilirsiniz ancak salata, yogurt, ayran olmadan olmalı çünkü emilimi yavaslatiyormus.
Yeşil mercimek, nohut tarzi bakliyatlari mutlaka öğününuze dahil edin müthiş bir depo sağlıyor.
Pekmezi bana onermediler etrafimda oldukça doktor var karacigerde yağ depolamak dışında yani enerji üretimi dışında bir faydası yokmuş ondan ben öneremeyecegim.
Kuruyemiş yemeye de özen gösterin. Bir süre türk kahvesi, cay tüketiminiz varsa sıfırlayın en azından çabuk bir şekilde toparlanabilmek adına eminim kısa sürede degerleriniz normale dönecektir. Çok geçmiş olsun 🙏