Busra9696 Ben de dün 16+1 de gittim kız dedi cinsiyetimiZe, özel hastane olmasına rağmen cihaz çok kötüydü bulanık resimler hiçbişey belli olmuyor. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin tabi de o kadar kız hissetmiyorum ki iki gündür kendimi suçluyorum böyle düşündüğüm için. Detaylıyı beklicem galiba.