Selim_Alparslan Kızlar şimdi kontrolden geldim bebeğin boyu 22 cm 286 gr doktor iyi dedi ama kilosu az gibi geldi 😞 birde suyu biraz fazla gibi dedi şeker çikolata pirinç makarna yasak dedi bir şey olur mu su fazlalığı ? Ameliyata gireceği için pek soru soramadım
Mnlya Selim_Alparslan doktor iyi dediyse korkma canım hem sımdıkı kılolar onrmlı degılmıs daha baslardayız zamanla alırlar
deletedmom6295 Selim_Alparslan kaç haftalık bebeğiniz. su fazlalığının çeşitli sebepleri olabilir. durumu takip edecektir doktorunuz ama şeker ihtimaline karşı karbonhidratı sınırlandırmanızda fayda var
Kanarya Selim_Alparslan canım bende 36.haftadayım 1aydır suyum fazla, dahada arttırmamaya dikkat et dedi doktorum hamur işi tatlı meyve gibi şeyleri az tüket yememeye gayret et dedi. Su dahada çok artarsa erken doğuma neden olur demişti
Selim_Alparslan Mnlya kuzum suyun biraz fazla dedi bu ay bayağı hamur işi tatlı yedim ekmek çok yiyorum ondan mı oldu sizce doktorum yasak dedi artık
Mnlya Selim_Alparslan valla canım bi bilgım yok o konuda ama cok yeme artık doktorun dedıyse bı bıldıgı vardır aslında doktorunla bu konuda uzun ızun konusman daha ıyı gelırdı
Selim_Alparslan Mnlya çok yoğundu kuzum tek doktor kalmış hastanede diğer kadın Doğum doktorları gitmiş 🙄 beni alıp sezaryene gircekti biraz aceleye geldim ama bir sıkıntı yok sadece o yiyecekleri yasaklıyorum dediğiniz detaylıdan sonra değerlendiririz dedi 🤷🏼♀️
Mnlya Selim_Alparslan anladım canım sıkıntı yok demıs ıste kuzu kotu bısı olsa der bence doktor bu sonucta hem cok fazlada degılmıs suyun bıraz fazlaymıs duzene gırer merak etme bend kullanıyorum ferrum fort 15 haftamda basladım
Mnlya Selim_Alparslan 1 hafta kullanıp bırakmıstım ac karna oldugu ıcın mıdemı bulandırdı 22 haftalıgım yenı kullanmaya basladım 2 gundur tok karna alıyorum artık okadar dokunmuyor mıdeme
Selim_Alparslan Mnlya bana aç karna dedi kuzum sabah akşam fark etmezmiş 😭 birde magnorm vermişti onu önceden kullanmıştım ishal yaptığı için bıraktırmıştı şimdi tekrar deneyeceğiz çok kasılmalarım oluyor
Semaburak Selim_Alparslan aman kiloyu dert etme canım benim de kilosu azdı detaylıda doktor normal dedi benim suyumada daha iyi olabilir daha çok su iç dedi çok az değil ama fazlalaşması gerek dedi. Kafana takma ama meyveyi bile sınırlı ye canım meyve de de şeker var ya oda artırır dediğini uygula bişicik olmaz :) bende gynoferon kullanıyorum ama ben tok içiyorum 🤷🏼♀️
Selim_Alparslan Semaburak kuzum meyve çok yiyorum özellikle tatlı mandalina ve muz çok yedim 1 haftadır😋 inşallah sağlıcakla doğar bebişler
Selim_Alparslan deletedmom6295 20+0 kuzum bu ay baklava hamur işi ekmek tatlı fazla kaçırdım gibi 🙄 ondan mı oldu acaba doktorum yasak dedi bakalım hiç yemeceğim birdahaki ay nasıl olacak 🤷🏼♀️ Haftaya detaylı yaptıracağım inşallah sorun yoktur
Semaburak Selim_Alparslan herşeyin fazlası zarar işte canım :) ölçülü yersin düzene girer önlem amaçlı demiş doktorun da zaten. Hem o tarz şeyler tüketmemeye çalış şeker yüklemesinde şekerin çıkmasın fazla kiloda almazsın hem :)