Bugün kontrol vardı güzellikler ilk Nst girdim sancı hissetmedim ama sancım çıktı 🤩🤩
Sonra ultrasona girdim doktor seni çatala alalım dedi açılma baktı çok ilerlememiş ben yinede cumaya randevu yazıyorum ama sancı gelirse su gelirse hemen gel bunların hiç biri olmazsa cuma doğum başlatıyoruz dedi odasına geçti.
Bende giyindim. Dosyamı almaya odaya geçtim.
Seni göndermekten vazgeçtim suyunu az ölçmüşüm öğlen hazırlığını yap gel açılmana tekrar bakıcam yatış vericem dedi.
Sanırım geliyor gelmekte olan oğluşum.
Şimdi rezene aldım deli gibi rezene içip squat yapıyorum.
Dua edin güzellikler 🥺❤️