Ben de sezeryan oldum baş ağrısı yapar kahve iç dediler normalde de hep baş ağrısı çeken biriyim ama hiç ağrımadı. Ağrı kesici kullanmanız serbestse benim başımın ağrısı apranaxla kesilirdi. Baş ve diş ağrıları için doktorum vermişti ve yine kızkardeşimin tel tedavisinde baş ağrısından ağlıyordu o da apranax kullanıyordu. Onun dışında uyku düzeninizi kurar ve uykunuzu alırsanız onun da faydasını görürsünüz.