2oglus tam hatırlamıyorum ama çok çok yüksekti 3 yıl boyunca polikistik ile mücadele ettim ve tek sorun sekermis şeker olduğu bilmiyordum o kadar test yapıldı bir kere açlık tokluk verdim orda çıktı 2 aylık şeker tedavisi oldum ve 10 kg verdim iki ay içinde ardından tamamen geçti adetim çok düzensizdi ve sürekli ara kanama yaşıyordum hepsi bir anda geçti çok şükür hormon tedavisi kısa süreli bir şey mutlaka kullan zaten büyük ihtimal 1 yada 2 ay kullan dicektir bende kullandım önce tedavini ol gerisi çok güzel olacak inşallah