Merhaba kızlar. 1.5 yıldır evliyiz, 5 aydır deniyoruz. Daha nasip olmadı. Aslında çok stres yaptığımı düşünmüyorum sadece insani olarak merak ediyorum tuttu mu tutmadı mı diye. Burda sürekli diyorlar ya, aklımdan ne zaman sildim o zaman hamile kaldım diye. Psikolojik olarak nasıl yapacağız bunu? sonuçta planlı gebelik olunca illaki aklıma geliyor. Ama olmayınca kesinlikle üzülmüyorum, yine olmadı vs.diye. Sadece merak durumum var.