olips 34 haftadayım bebeğim makat geliş pozisyonunda , sizin bebeğiniz kaçıncı haftada döndü ? Doktorum döndüğünü hissedebilirsin şiddetli bir şekilde demişti yaşayan oldu mu bı durumu 🫶😀
piiremsesinannesiii olips 28 de falan makat gelişli demişti ama tabi şuan ne durumda bilmiyorum 30 dayız
minikmucizemm38 olips canım ben 36da gittim dönmemişti 37de gittiğimde döndü dedi ama ben anlamıştım çünkü nırmalde kafası göbek deliğimin orda olurdu bir kaç gündür orda ayakları veya elleri oluyordu😂
Eceecim olips 29 da dönmüştü.32 de baktık hala dönük duruyordu. Doktor bu saatten sonra kolay kolay dönmez doğum pozisyonunda dedi. Erken haftalarda döndüğü için ben hissetmedim döndüğünü.
35-altinkalp Ben şiddetli hissetmedim 32. Hafta da dönüktü birden kafasını aşağıda hissetmeye başladım sonra kontrolde doktor söyledi 🤗
Sevl Haftada döbmüştü ohh be demiştim 34. Hafta kontrole gidince yan dönmüştü 36. Haftadayım hayla yan pozisyonda ne olcak böyle bilmiyorum 😂
olips minikmucizemm38 benmde kafa hep göbek deliğinde . Dün top halinde ayaklar suratında değişik yatıyordu😂😂 bakalım bekleyelimm
efeninannesiii_ olips ama şiddetli şekilde hissetme olayını yaşamadım aklında bulunsun. Sadece kasıklara baskı arttı ama bilmediğim için döndüğü aklıma gelmemişti doktor söyleyince anladım. Hakkında hayırlısı olsun canım benim ❤️