5688Esmerrr Kızlar bakarmısınız. Ilk gebelıgımde cok asermem yoktu kızım var bi tane. Ama bu gebelıgım cok farklı cok tatlı yıyorum her dk tatlı biseyler istıyoruö. Gece tatlı aserıyorum. Sizce bebegım erkekmidir
babysevgi 5688Esmerrr valla bende aynı durumdaydın hatta kesin erkek olck diyordm 😂 çok şükür ki 2. Kızımız oluyor ya kalbimize göre oldu eşimde bende kız cocuklarnı ayrı sevıyoruz
bebekananas babysevgi bence aşermenin cinsiyletle alakası yok . Tatlı yemek için canımı verecek durumdayım hala da öyle ama bebeğim kız.
ikimelekannesi45 5688Esmerrr Ikinci kızima hamileyim nedense ikisindede ilk zmanlar hep tatli yeme istegi vardi bebegin cinsiyetle alakali degil bence