Shebaby serklaj olduğum gün yattım. Sonraki gün evime geldim. Ağrım benim doğuma kadar oldu. Kiminde hiç olmuyormus .çocuk agirkastikca hep baskı oldu. Ama doktor her gitmeme dikişin gayet güzel diyordu. Çocuk kilo aldıkça ağrılar artıyor tabiki. Bu süreçte gerekmedikçe kalkmamak. Ben hergun erken doğum yapacm diye prematüre bebeklere bakıyordum. Bı baktım artık 38. Hafta oldu . Hatta Nurullah hocaya ben dedim dayanamıyorum çok baskı yaptı hocam alın bu hafta diye yoksa 39. Haftaya kadar gideerdi. Hiç korkmayin yani. Doktora güven . Önce rabbime sonra doktora tabiki😍 serklaj bebeleri güçlüdür 🌸