Kızlar 11 haftalık hamileyim yani 3. Ayımdayım 92 ile hamile kaldım bugün sabah tartıldım 95 olmuşum çok moralim bozuldu çünkü kilo verirken hamile kalmıştım 23 kilo vermiştim
şimdi derdin vücudun mu demeyin çünkü asla değil zaten kilolu biriyim yani çatlağımda var patlağında var asla düşünmüyorum bunları
tek düşündüğüm bebeğimin ve benim sağlığım 3. Gebeliğim ilki erken doğum oldu ikinci tutunamadı düşük oldu rabbim bana bağışlasın inşallah sürekli kilomdan dolayı kötü bişey olmasından korkuyorum 😔