Kızlar asla ama asla korkmayın burda anlatılanların hepsi yalan abartı hakkımı helal etmiyorum günlerce kendime kabus ettim doğumu evladıma sevinemedim ameliyata girerken.Neyse basliyayim odada damar yolu açtılar o kötüydü acısını sevemedim damarlarım caprazmis çünkü bulamadilar.ameliyathaneye girdim.Spinal ignesini hiç hissetmedim vücuduma birden elektiriklenme geldi bir baktım ayaklarım yok 😄aldılar yatrdilar ben habire soruyorum hissetcekmiyim diye hissetmeniz imkansız dokunmalarida asla hissetmiyosunuz sedye sallaniyo tek bana ayaklarımın olmayışı kötü hissetrdi sadece doktora habire sordum doktor da şimdi denicem eğer aciyosa baslamayalim dedi bir baktım bebeğimin ağlama sesi geldi o derece sonda çıkarken acimiyo ilk yuruyste korkmayın asla