Kayseri burada baska biri daha demisti 24-25 haftalik flaandi sanirim ve gobegim hic yok diye. Sanirim normal bir sey yani. Veee dun burada fotograf falan paylastilar herkes gobegini gosteriordu haftasyla beraber, birinin gobegini gordum inanamadim 😂 30 haftalik mi veya daha mi fazlaydi bilemiyorum, gobegi kucucuktu 😂😂 diyecegim o ki caninizi sikmayinnn. Doktor bsey demediyse sknti yoktur allahin izniyle 🌺