Kızlar geçmek bilmeyen bir enfeksiyonum var. İlk antibiyotik kullandım, geçmişti. Sonra 1 ay sonra tekrar enfeksiyon çıktı. Daha düşük ama var. Suya karıştırmalık ilaç verdiler 1 günlük bu sefer ama değerim düşmemiş artmış. Böyle yaşayan oldu mu aranızda? Ne bu kadar tetikliyor anlamıyorum. Ev dışında wc kullanmıyorum, 2 lt ye çıkardım suyu da ama yetmiyor sanırım anlamadım 😣