IremAtasever Herkese selamlar. Bugün ilk defa doktor kontrolümüz var. 5+4 üz ❤️😍Aşırı heyecanlıyım ve ters bir şey olursa diye de korkuyorum 🥺
Mutlulukkk IremAtasever bnde her gittigimde korkuyorum ama kalp atisini duyunca hepsi geciyor ☺️ sizinde iyi gecer inşaallah caninizi sikmayinn allah yardim ediyorr ☺️